Wednesday 20 May 2009

Mieke moet studeren!

Zelfs in St. Petersburg dringt het belangrijkste nieuws uit Nederland door tot de burger. Patricia Paay en Adam Curry uit elkaar. En dan heb ik het nog niet eens over Jan en Jolanthe...Wat vreselijk. Vandaag start ik even met een microberichtje. Het is me namelijk gisteravond duidelijk geworden dat ik nóg harder moet studeren! Ik werd erop gewezen dat de romantische uitspatting géén huwelijksaanzoek is, maar een oproep tot vergeving. Misschien nog wel romantischer, ja, maar het toont natuurlijk ook aan dat ik nog véél Russisch te leren heb. Dat krijg je ervan als je je verbeelding de vrije loop laat. Dus in plaats van over de vele avenues en door de vele metrogangen te dwalen, ga ik me vandaag in de eerste plaats richten op de grammatica en het vocabulaire.

No comments:

Post a Comment